Darmowa dostawa od 99,99 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Koszty i formy dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszych magazynów w Polsce.

Jakie są koszty dostawy?
 
POLSKA:
Paczkomaty Inpost - czas dostawy 1-2 dni:
przedpłata - 10,99 zł  
przedpłata - dla zamówień powyżej 89.99 zł - GRATIS!
pobranie - brak
Orlen Paczka - czas dostawy 2 dni:
przedpłata - 7,99 zł  
przedpłata - dla zamówień powyżej 79.99 zł - GRATIS!
pobranie - brak
Poczta Polska Odbiór w Punkcie - czas dostawy 2 dni:
przedpłata - 10,99 zł  
pobranie - brak
Kurier DPD - czas dostawy 1-2 dni:
przedpłata - 11,99 zł   
przedpłata dla zamówień powyżej 120 zł - GRATIS!
pobranie - 14.99

Dokładny czas dostawy oraz koszty wysyłki prezentowane są na kartach produktów oraz w koszyku.

 

 

Pytania i odpowiedzi:

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

 

Kurierzy DPD oraz Inpost paczkomaty dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

 

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. 

 

Co jeśli przesyłka pocztowa, kurierska opóźnia się?
Najprościej skontaktować się z dostawcą:

 

DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do piatku w godz. 06:00 - 18:00) i podać numer przesyłki. 
 
Interweniować można również w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (58) 343-24-06 lub mailowo: sklep@soxo.pl

 

Wysyłka towarów poza granicę Unii Europejskiej:
 
W przypadku zamówienia do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych. Dokładne informacje odnośnie wysokości należnych opłat są dostępne pod następnym adresem strony internetowej:

 

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy listonoszu, kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

* Zgodnie z regulaminem InPost, przesyłka paczkomatowa może w przypadku braku wolnych miejsc w paczkomacie wybranym przez klienta, zostać umieszczona w innym paczkomacie lub POP. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji odbiorca jest informowany wiadomością tekstową SMS lub przez e-mail. Fakt ten potwierdza regulamin Usługi Paczkomaty dostępny na stronie InPost.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel